FANDOM

Alyx Vance
Alyxvance
Lietuviškas vardas Eliks Vens
Pirmas Pasirodymas Half-Life 2
Pasirodo Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two
Rasė Žmogus
Lytis Moteris
Gimimo data Nežinoma
Artimi žmonės Eli Vance

Alyx Vance (liet. Aliks Vens) yra viena iš pagrindinių deuteragonistų, kuri Gordonui Frymenui palaiko kompaniją, daugumose situacijose. Pirmą kartą ji pasirodo Half-Life 2 dalyje, kuri pakelia Gordoną, kai šį užpuola keletas Combine. Jos tėvas yra Eli Vance.

Ankstyvas gyvenimas Redaguoti

Kai buvo maža, Alyx gyveno bendrabutyje, kurio ribos nesiekė Black Mesos, kartu su savo tėvu Eli ir motina Azian, kuomet Eli dirbo Sektoriaus C, Testavimo Laboratorijoje. Kai įvyko Black Mesos katastrofa, Eli Vance pavyko išsigelbėti, kartu su savo dukra Alyx ir šeimos nuotrauka, kai tuo tarpu Azian buvo nužudyta, to incidento metu. Kiek žinoma, per incidentą, G-Man padėjo gelbėti Alyx. Ji buvo dar per jauna, kad tai prisimintų, bet net jei ir jos tėvas tai paliudijo, jis niekada nesidalijo istorija su savo dukra apie tai.

Alyx buvo pakelta savo tėvo, pasaulyje, kurį kontroliavo Combine. Žiūrint į šiuos laikus, Alyx taip pat gerai sutaria su daktaru Isaacu Kleineriu, kuri kreipiasi į jį kaip "Dėdę Kleinerį". Jos tėvas vėliau sukūrė robotą, kurį pavadino Dog, tam, kad jis apsaugotų, dar mažą Alyx. Vėliau ji dar Dog'ą patobulino pati.

Kai Alyx suaugo, ji apsisprendė dirbti su pasipriešinimo komanda, kaip viena svarbiausių City 17 narių, filiale, labiausiai padedant Isaacui Kleineriu ir Barniui Calhounui padėti piliečiams pabėgti iš miesto, tiesiai į Rytų Black Mesą, per senas kanalizacijas, taip pat Isaacui, jos tėvui bei Judith Mossman nustatyti teleportacijos ryšį tarp Rytų Black Mesos ir Dr. Kleinerio laboratorijos. Jis dirba kartu su tuo visoje Half-Life 2 dalyje.