FANDOM

Barney Calhoun
Barnis
Lietuviškas vardas Barnis
Vardas Angliškai Barney
Pasirodo Half-Life, Half-Life 2
Rasė Žmogus
Lytis Vyras

Barney Calhoun (liet. Barnis Kalhounas) yra vienas iš pagrindinių Half-Life ir Half-Life 2 žaidimų dalies protagonistų.

Apžvalga Redaguoti

Iš pradžių Barnis dirba Black Mesa fabrike kaip apsauginis, o vėliau, po jos katastrofos mes, per Half-Life 2 galime jį matyti kaip užsimaskavusį Combine, civilių saugotoju. Barnis įsileidžia Gordoną į vidų slapčia, norėdamas jam padėti nusigauti iki Daktaro Kleinerio laboratorijos. Tačiau juos abu aptinka tikrieji Combine, civilių saugotojai ir Gordonui tenka sprukti. Jam pavyksta pasprukti ir jį čia netoliese užpuola dar viena grupelė Combine ir jį apdaužo su elektro šoko lazdomis, tačiau juos nuveja Alyx. Ji nuveda Gordoną į Daktaro Kleinerio laboratoriją ir ten netrukus vėl sutinka Barnį. Jį užsipuola Kleinerio "gyvūnėlis" Lamarr, o vėliau pabėga. Barnis atidaro Gordonui HEV kostiumo skydelį ir šis jį pasiima. Vėliau Barnis bando padėti Gordonui su teleportacijos mašina persikelti į Rytų Black Mesą, tačiau nelabai sėkmingai. Negana to, Barnis Gordonui duoda gerąjį, senąjį, raudoną laužtuvą. Vėliau Barnis yra sutinkamas per įvairius susišaudymus su Combine. Paskutinį kartą jis yra yra matomas išvažiuojantis su traukiniu Half-Life 2: Episode One pabaigoje.