FANDOM

Combinesoldier

Combine karių rūšys

Combine, trumpinama į CMB (skleidžiamoje propagandoje vadinami „Mūsų šalininkai") – didžiulė ir galinga tarpdimensinė organizacija, kurią sudaro abiejų sąjungininkų bei pavergtųjų rasės. Jų tikslas yra užgrobti, užvaldyti Multivisatą ir ją absorbuoti į savo tarpdimensinę imperiją, sudarant „Universal Union“. Nors jie laimėjo Septynių valandų karą, jiems nepavyko visiškai pavergti žmonijos, combine buvo net triskart sutriuškinti po to, kai G-Man'as pabudino Gordoną Freeman'ą, kuris atvyko į City 17. Half-Life 2 ši organizacija yra pagrindinis žaidėjo priešas.

Apžvalga Redaguoti

Įžanga Redaguoti

Combine Advisor Ep2

Advisors

Combine imperija driekiasi per kelias paralelines visatas, jų grupę sudaro nežinomas skaičius įvairių gyvių rūšys. Iki šiol nėra nieko žinoma apie Combine valdymo struktūrą, hierarchiją ir aukščiausiąją valdžią. Tiesa, Žemės planetoje padarai, vadinami Advisors, yra įpareigoti stebėti ir prižiūrėti visą combine'ų vykdomą veiklą ir komunikavimo sklandumą su žmonių rase, jie laikomi pranašesnėmis būtybėmis už įprastus combine, kurie patruliuoja Žemę.

Combine manipuliuoja kitomis rūšimis įvairiausiais būdais, tarp jų bio-inžinerija ir dirbtinų komponentų jungimas su organizmais. Sutvėrimai, kurie buvo šitokiais būdais perdaryti, yra vadinami „synth'ais“ – biomechaniniai organizmai, kurie atlieka atitinkamas funkcijas Combine organizacijos ambicijoms vykdyti. Combine, pasitelkdami savo technologijas, taip pat kuria super karius, kurie būna pritaikomi gyventi tam tikrose jų užkariautose vietose. Būtent dėl to, jų pajėgos geba operatyviai reaguoti į bet kokią grėsmę ir konsoliduoti armiją.

Pavadinimas „combine“ anglų kalboje tariamas, kirčiuojant šaknį "com", t.y. "COM-bine", o ne "com-BINE". Pastarojo kirčiavimas anglų kalboje reikštų "susijungimą, susivienijimą arba kombinavimą", o dedant kirtį ant "com", reikštų kombainą. Dr. Breen'as yra minėjęs, kad Civilių apsaugos patruliai yra tarpininkai tarp civilių ir Combine pajėgų,[1] kas rodo, kad „Combine“ turėtų būti laikomas oficialiu šios organizacijos pavadinimu.

Nėra tiksliai žinoma, kiek žemių Combine yra užgrobę ir turi savo valdžioje. Žinoma tiek, kad kartu su Žemės planeta jie yra uzurpavę ir Nihilanth rūšies ateivių žemes. Nihilanthas, po combine'ų antpuolio paliko savo žemes ir prisiglaudė Xen planetoje.[2] Su savimi atsivedė ir pavergtų arba savanoriškai prisijungusių būtybių, kurie yra žinomi kaip Vortigaunt'ai.[2][3] Praėjus kažkiek laiko po Nihilantho gyvenamosios vietovės užgrobimo, Žemė tapo paskiausia žinoma jų aneksuota planeta. Po Black Mesos katastrofos Žemėje padėtis pablogėjo, kol galų gale įvyko Septynių valandų karas, po kurio žmonija buvo priversta pasiduoti ir leistis engiami Combine. Kaip buvo būdinga šios organizacijos politikai, dauguma žmonių buvo permodifikuoti ir paversti combine pavaldiniais bei kariais tam, kad būtų galima suformuoti Žemėje veikiančius jų batalionus.

Plačiau Redaguoti

Combine yra sudaryti iš tikrų žmonių, kurie anksčiau buvo normalūs, tačiau buvo pagrobti, kad ateiviai galėtų jais naudotis įvairiausiais atvejais.

Šaltiniai Redaguoti

  1. Ištrauka iš „Breencasts
  2. 2,0 2,1 PC Zone žurnalas, 2005 rugsėjis.
  3. Marc Laidlaw'o el. pašto žinutė apie Xen, Planet Half-Life Mailbag. (nuoroda nerasta)