FANDOM

Gordon Freeman (liet. Gordonas Frymenas) yra pagrindinis Half-Life ir Half-Life 2 žaidimų protagonistas. Gordonas yra plačiai žinomas ir labai gerbiamas daktaras. Tačiau įvykus Black Mesa (Juodosios Mesos) katastrofai šis stengiasi ištaisyti padėtį, naikindamas įvairius baisius padarus, ateivius.

Biografija Redaguoti

Gordonas yra kilęs iš Sietlo (Vašingtono valstija, JAV), jau ankstyvos jaunystės dienomis jis susidomi teorine fizika, tokia kaip kvantinė mechanika ir reliatyvumas. Tarp jo autoritetų buvo Albert Einstein, Stephen Hawking ir Richard Feynman.

Jis neturi šeimos, baigė Masačusetso technologijų institutą ir įgijo mokslų daktaro laipsnį teorinėje fizikoje. Gordono disertacijos darbas vadinosi „Observation of Einstein-Podolsky-Rosen Entanglement on Supraquantum Structures by Induction Through Nonlinear Transuranic Crystal of Extremely Long Wavelength (ELW) Pulse from Mode-Locked Source Array“.

Pasirodymai Redaguoti

Half-Life Redaguoti

Po to, kai jis ir jo komanda atsitiktinai sukeldami rezonansinę kaskadą (angl. resonance cascade) atveria dimensinį portalą, kuris leidžia ateiviams teleportuotis į Black Mesa stotį, įvyksta katastrofa ir ateiviai bei įvairios pabaisos ima siautėti stotyje. Gordonas keliauja per Black Mesa, stengdamasis ištaisyti situaciją, bet valdžia pradeda jį medžioti, nes galvoja, kad dėl katastrofos kaltas jis. Žaidime Frymenas apsilanko beveik visur ir kanalizacijose, ir kalnuose, ir net kitoje dimensijoje. Visą žaidimą Gordonas kariauja su skirtingais priešais ir skinasi kelią į laisvę. Nusigavęs iki ateivių pasaulio Xen, Gordonas ten sunaikina būtybę Nihilanth, laikančių portalą atvertą.

Half-Life 2 Redaguoti

Šios dalies pradžioje Gordonas Freemanas atsibunda iš transo būsenos po 23 metų ir sutinka kelis Black Mesa avariją išgyvenusius žmones. Nešiodamas HEV apsiaustą, jis iškart atsiduria Combine taikinyje.

Half-Life: Episode One Redaguoti

Šiame epizode Gordonui tenka bėgti iš besusprogstančio miesto City 17 (kuriame jis atsidūrė „Half-Life 2“ žaidimo metu) ir perduoti svarbius duomenis, kurių pagalba būtų galima sustabdyti visas galimybes portalui atsidaryti.

Half-Life: Episode Two Redaguoti

Šiame epizode Gordonui tenka sunaikinti Portalą, kuris leistų Combine rasei vėl perimti valdymą Žemėje, o bekovojant su Combine (žaidimo pabaigoje) Gordono draugai – mokslininkai – jam atnešus slaptus Combine duomenis, sužino, kad egzistuoja mokslinis laivas Borealis ir jame esą ginklas GLaDOS, padėsiantis pagaliau visiškai nušluoti Combine nuo žemės paviršiaus. Jo, tikriausiai, Gordonas leisis ieškoti trečioje dalyje.

Įdomybės Redaguoti

  • Gordonas Frymenas žaidime nekalba. Dauguma teorijų skelbia, jog žaidėjas, valdantis Frymeną, pats turi būti juo, reikšti visas emocijas ir kalbėti, taip dar labiau įsijausdamas į siužetą.