FANDOM

Gordon Freeman
190973-gordon1
Gordon Freeman
Gordon Freeman
Papildomi vardai Dr.Freeman

Freeman

Vardas Angliškai Gordon Freeman
Pirmas Pasirodymas Half-Life
Pasirodo Half-Life, Half-Life 2, Half-Life: Episode One, Half-Life: Episode Two, Half-Life: Blue Shift, Half-Life: Opposing Force
Rasė Žmogus
Lytis Vyras
Gimimo data Tarp 1973 ir 1982
Užsiėmimai Mokslininkas
Tarnauja Black Mesa
Artimi žmonės Alyx Vance, Isaac Kleiner, Eli Vance

Gordon Freeman (liet. Gordonas Frymenas) yra pagrindinis Half-Life ir Half-Life 2 žaidimų protagonistas. Gordonas yra plačiai žinomas ir labai gerbiamas daktaras. Tačiau įvykus Black Mesa (Juodosios Mesos) katastrofai šis stengiasi ištaisyti padėtį, naikindamas įvairius baisius padarus, ateivius.

Half-Life Redaguoti

Po to, kai jis ir jo komanda atsitiktinai sukeldami rezonansinę kaskadą (angl. resonance cascade) atveria dimensinį portalą, kuris leidžia ateiviams teleportuotis į Black Mesa stotį, įvyksta katastrofa ir ateiviai bei įvairios pabaisos ima siautėti stotyje. Gordonas keliauja per Black Mesa, stengdamasis ištaisyti situaciją, bet valdžia pradeda jį medžioti, nes galvoja, kad dėl katastrofos kaltas jis. Žaidime Frymenas apsilanko beveik visur ir kanalizacijose, ir kalnuose, ir net kitoje dimensijoje. Visą žaidimą Gordonas kariauja su skirtingais priešais ir skinasi kelią į laisvę. Nusigavęs iki ateivių pasaulio Xen, Gordonas ten sunaikina būtybę Nihilanth, laikančių portalą atvertą.

Half-Life 2 Redaguoti

Šios dalies pradžioje Gordonas Freemanas atsibunda iš transo būsenos po 23 metų ir sutinka kelis Black Mesa avariją išgyvenusius žmones. Nešiodamas HEV apsiaustą, jis iškart atsiduria Combine taikinyje.

Half-Life: Episode One Redaguoti

Šiame epizode Gordonui tenka bėgti iš besusprogstančio miesto City 17 (kuriame jis atsidūrė „Half-Life 2“ žaidimo metu) ir perduoti svarbius duomenis, kurių pagalba būtų galima sustabdyti visas galimybes portalui atsidaryti.

Half-Life: Episode Two Redaguoti

Šiame epizode Gordonui tenka sunaikinti Portalą, kuris leistų Combine rasei vėl perimti valdymą Žemėje, o bekovojant su Combine (žaidimo pabaigoje) Gordono draugai – mokslininkai – jam atnešus slaptus Combine duomenis, sužino, kad egzistuoja mokslinis laivas Borealis ir jame esą ginklas GLaDOS, padėsiantis pagaliau visiškai nušluoti Combine nuo žemės paviršiaus. Jo, tikriausiai, Gordonas leisis ieškoti trečioje dalyje.

Įdomybės Redaguoti

  • Gordonas Frymenas žaidime nekalba. Dauguma teorijų skelbia, jog žaidėjas, valdantis Frymeną, pats turi būti juo, reikšti visas emocijas ir kalbėti, taip dar labiau įsijausdamas į siužetą.