FANDOM

Half-Life: Alyx – virtualios realybės įrenginiais veikiantis žaidimas, kuris pasirodė 2020 m. kovo 23 d.

Žaidimo siužetas vyksta tarp „Half-Life“ ir „Half-Life 2“ – įvykiai prieš pat Half-Life 2. Tai yra pirmasis oficialus, „Valve Corporation“ išleistas žaidimas nuo pat 2007 m. „Half-Life 2: Episode Two“. Žaidimas veikia naujojo „Source 2“ variklio pagrindu, kuris yra senojo „Source“ tesėjas.

Siužetas Redaguoti

Veiksmas vyksta City 17, praėjus daugiau kaip dešimt metų arba netoli iki „Half-Life 2“ įvykių, miestą yra užvaldę Combine pajėgos ir Alyx kartu su savo tėvu Eli Vance stengiasi įsteigti pasipriešinimo pajėgas, kurių reikia po pralaimėto Septynių valandų karo.

Veikėjai Redaguoti

Priešai Redaguoti

Žinomi priešai

Ginklai Redaguoti

Alyx ginklas – šį ginklą jai duoda naujai pasirodęs veikėjas Russelas, tik šis ginklas skiriasi nuo įprastojo, kad jo kulkas reikia perkrauti, jis neveikia automatiniu būdu. Jis primena tuos pistoletus, kuriuos naudoja Gordonas „Half-Life“ serijos žaidimų pradžiose. Mechanizmų patobulinimai, išleistuose demonstraciniuose video atskleidžia, kad ginklo veikimo principas bus panašus į „Half-Life 2“ pasirodžiusius pistoletus.