FANDOM

Raising the Bar cover2

Knygutės viršelis

Half-Life 2: Raising the Bar - A Behind the Scenes Look: Prima's Official Insider's Guide“ yra informacinė knygutė, kurios autorius David Hodgson, o leidėjas „Prima Games“. Knygutė išleista buvo 2004 m. lapkritį, ant jos viršelio puikavosi nuotraukos iš žaidimų Half-LifeTeam FortressDay of DefeatCounter-StrikeCounter-Strike: Source bei Half-Life 2 kūrimo proceso. Turinyje pateikiama išsami informacija apie žaidimo kūrimo ypatumus, niuansus, jo vystymąsi, iškirptą medžiagą, taip pat informacijos apie įgarsintojus bei paimti interviu iš „Valve“ kūrimo komandos narių.

Knygutės egzempliorių gamyba buvo sustabdyta, šiuo metu ji yra kolekcionuojama kaip reta „Half-Life“ serijos atributika. Gera žinia ta, kad jos egzempliorių dar galima rasti tokiuose prekybos tinkluose, kaip Amazon.com.

Turinys Redaguoti

Gabe Newell pratarmė Redaguoti

2004 m. rugpjūčio 11 d. parašytoje pratarmėje, „Valve“ korporacijai vadovaujantis direktorius Gabe Newell prakalba apie komandos pasiekimus, darbą, žaidimų bendruomenės svarbą ir svarsto apie Half-Life 2 pasisekimą žaidimų industrijoje.

Nagrinėjimas #1: Anomališka medžiaga Redaguoti

Čia pateikiama visos franšizės vystymosi raida, tai Half-Life evoliucija, nuo Prospero iki Quiver. Čia parodomi įvairūs veikėjai, būtybės, vietovės, ir ginklų konceptiniai brėžiniai, įskaitant ir kadrus iš panaikinto turinio.

Half-Life: Nestandartiniai mėginiai Redaguoti

Vaizduojami Half-Life sugalvotų priešų, antagonistų kūrimo etapai, kai kurių iš jų iškirpimas ir palikimas, taip pat tai, kaip žaidimas pasiekė mums žinomą klasikinę stadiją, pradėjusi nuo Prospero ir „Quiver“.

Šioje sekcijoje skelbiami piešiniai, sukurti Greg Coomer, Chuck Jones, Ted Backman ir Dhabih Eng.

Galerija Redaguoti