Half-Life Wiki
Advertisement

Arne Magnusson był naukowcem który pracował w ośrodku Black Mesa. Był jednym z niewielu którzy przeżyli incydent w Black Mesie. Obecnie zarządza bazą rebeliantów w White Forest Rocket Facility.

Half Live[]

Dr Magnusson pojawia się na samym początku gry, jeszcze przed Incydentem. Kiedy Gordon przechadza się po laboratoriach, może w kuchni rozpędzić talerz mikrofalówki w której znajduje się jedzenie. Po wykonaniu tej czynności, jedzenie w mikrofalówce eksploduje i po chwili Dr Magnusson podbiega do Gordona z grymasem na twarzy mówiący "O mój Boże, coś Ty zrobił?!".

Half Live 2 Epizode Two[]

Gordon spotyka doktora osobiście gdy dociera do White Forest Rocket Facility. Nie tracąc czasu na zbędne pogawędki wysyła on głównego bohatera do silosu nr. 2 w celu oczyszczenia go z ptaków które przez swój ruch włączały co kilka minut alarm. Gdy Freeman był w drodze bazę zaatakowały siły Kombinatu , lecz z pomocą ochrony bazy Gordon odparł atak. Doktor przedstawia potem własnoręcznie skonstruowaną broń przeciwko striderom nazwaną bombą Magnussona i ironicznie wybacza on Gordonowi "incydent z mikrofalą" z Black Mesy. Główny bohater wykorzystuje potem urządzenie przeciwko Kombinatowi podczas ponownego ataku na bazę. Po zwycięstwie, największe marzenie Magnussona zostaje spełnione - rakieta odpalona z White Forest Rocket Facility zamyka superportal Kombinatu, zabierając wrogowi możliwość wezwania posiłków.

Wystąpienia[]

  • Half-Life (Pierwsze pojawienie)
  • Half-Life 2: Episode Two

Galeria[]

Advertisement