Half-Life Wiki
Advertisement

Civil Protection (pol.Ochrona cywilna)

- zwana również OC, CP, metrocop lub metropolice to ziemska "policja" Kombinatu.

Civil Protection

Pilnują oni mieszkańców miasta i przeprowadzają rewizje. Policja City 17 patroluje całe miasto i kanały nie pozwalając obywatelom na ucieczkę z miasta.

Ochrona Cywilna składa się z ludzi którzy dołączyli do Kombinatu z takich powodów jak dodatkowa żywność, lepsze warunki życia, wyższy status społeczny, sympatia ze strony Kombinatu. Nie są oni modyfikowani genetycznie, są normalnymi ludzi którzy wolą być po stronie Kombinatu.

Nazwę Civil Protection (Ochrona Cywilna) można zrozumieć jako: "Ochrona cywili" lecz bardziej prawidłową nazwą jest "Ochrona przed cywilami" Członkowie CP noszą maski aby ukryć swoją twarz przed innymi, maski mają wbudowane urządzenia które zmieniają ich głos, posiadają też komunikator. Wyglądają jak maski przeciwgazowe. Zwykle są uzbrojeni w pistolety USP Match lub paralizatory, wyższe rangi mogą nosić pistolety maszynowe MP7, potrafią także obsługiwać AR3, czyli stacjonarne karabiny AR2 niektórzy są uzbrojeni w manhacki które wyciągają podczas walki. Bardzo często występują w oddziałach i korzystają z podstawowych taktyk, lecz są bardzo agresywnie nastawieni na tych którzy choć trochę nagięli przepisy. Gdy CP zostanie zabity przez jego radio zostają podane namiary lokacji w której ostatnio przebywał. Są odseparowani od jednostek militarnych takich jak żołnierze Overwatch czy syntetyczne jednostki. Mogą podróżować pojazdami APC . Komunikują się radiem umieszczonym w Maskach, odbierają tym wytyczne, przypomnienia, pochwały, itp. za to sami CP prawie bez przerwy wysyłają raporty.

Nie mają mocnego uzbrojenia, ich najsilniejsza bronią jest MP7, jednak rzadko można spotkać CP który jest uzbrojony w ów narzędzia. Ich umiejętność celowania jest na bardzo niskim poziome przez co łatwo uniknąć większych obrażeń podczas pojedynku.

Advertisement