FANDOM

Przedmioty Edytuj

Sterylizator - Był używany jako przedmiot do leczenia. W plikach gry możemy zauważyć jedną z kwestii HEV taką, że Sterylizator został użyty. Sterylizator nie jest używany prawdopodobnie z powodu zwiększenia (bądź zmniejszenia) poziomu trudności przez ten przedmiot.

Opaska zaciskająca (ang. Torniquette) - Była używana jako przedmiot do leczenia. W plikach gry możemy zauważyć jedną z kwestii HEV taką, że opaska zaciskająca została użyta. HEV nazywał ten przedmiot "Local Torniquette". Przedmiot mógł zatrzymać krwawienie zewnętrzne. Krwawienie zewnętrzne (bądź i wewnętrzne) nie jest używanym stanem i nie możemy zobaczyć w grze. (Krwawienie mogło powodować ciągłe zmniejszanie się HP co sekundę)

Antidoty - W grze było wiele Antidotów, ale nie było żadne z nich używane. Przykład nieużywanego antidotum jest Anty-Toksyna, która zatrzymuje obrażenia od toksyny podczas ich dotknięcia.

Przeciwnicy Edytuj

Mr. Friendly (po ang. Pan Przyjacielski) - Był nieużywanym przeciwnikiem, który wyglądał podobnie jak Headcrab, tylko że miał nogi. On był stworzeniem z Xen. Przykład jego ataku jest wymiotowanie, (podobne do Bullsquida) lecz nie można zobaczyć jego ataku, ale można zobaczyć w jednym z jego animacji za pomocą Jed's Half Life Model Viewer.

Panther (po ang. Pantera) - Był używany w wersji Alpha 0.52, ale w finalnej wersji nie został użyty. W Alphie można go było zobaczyć na początku gry z animacją chodzenia. Przeciwnik nie ma animacji śmierci i od razu znika. Nie miał żadnych zdolności ani sztucznej inteligencji. Prawdopodobnie był stworzeniem z Xen.

Shock Trooper w wersji beta - Był używany w jednym ze screenshotów dodatku Opposing Force, on był podobny do Vortigaunta ale miał bardziej wysokiej jakości model oraz miał biały kolor. On był wersją beta przeciwnika Shock Trooper, ale nie jest używany w finalnej grze.