Half-Life Wiki
Advertisement

Overwatch Elite (także w ang. zwany 'EOW' - Elite Overwatch Soldier) to eliterna jednostka Kombinatu którą można łatwo rozpoznać.

Wygląd[]

Overwatch Elite posiada biały uniform i specjalną maskę gazową, która w odróżnieniu od innych Kombinatów posiada tylko jeden czerwony wizjer. Tak jak Overwatch Shotgunner, ten żołnierz należy do Związku Uniwersalnego (Universal Union), gdyż ma symbol U.U. na ochraniaczu, przedstawia on literę U (która reprezentuje Universal Union) z czaszką w środku.

Zachowanie[]

Ten elitarny oddział bierze udział w operacjach o bardzo wysokim znaczeniu, lub pojawiają się jedynie w Cytadeli i pełnią funkcję straży, zwłaszcza biura doktora Breena.

Ogólnie, ta jednostka bardzo rzadko kiedy się wypowiada, czasami jedynie są to komendy.

Wyposażenie[]

Większość wyposażenia tego typu żołnierzy nie bardzo różni się od innych Kombinatów, gdyż jest to po prostu urządzenie do syntezy dźwięku i maska gazowa. Ale jest tu jedna różnica - pancerz. Elitarna jednostka Kombinatu posiada specjalny pancerz, charakteryzuje się on głównie większą wytrzymałością, ponieważ normalny żołnierz posiada o 20 punktów życia mniej niż elitarny.

Bronie[]

Bronie elitarnego żołnierza nie różni się od normalnego, oprócz tego że Overwatch Elite może wystrzelić kulę plazmy lub ciemnej energii z broni AR2, która zdecydowanie utrudnia walkę z takim elitarnym żołnierzem.

Advertisement