Half-Life Wiki
Advertisement

Walter Bennet był Naukowcem pracującym w Black Mesa i był asystentem dr Rosenberga. Był również jednym z niewielu którzy przeżyli Incydent w Black Mesa.

Historia[]

Half-Life: Opposing Force

Walter zostaje po raz pierwszy wspomniany w przeznaczonym dla niego hologramie, w sektorze E. W tej wiadomości inny naukowiec wyjaśnia mu, że w końcu udało im się odłączyć pąkla od miejsca jej ciąży, ale wciąż byli w stanie jedynie zmusić stworzenie do przyczepienia się do materiałów organicznych. Następnie naukowiec stwierdza, że ​​musi przerwać eksperymenty na stworzeniu, ponieważ Administrator wezwał go do laboratorium Anomalous Materials na ważny eksperyment, a Bennet powinien zająć się pracą nad okazem 1176. Po wysłuchaniu tej wiadomości Adrian Shephard bierze w posiadanie okaz 1176, Barnacle Grapple, przechowywany w pobliskim pomieszczeniu.

Half-Life: Blue Shift

W Blue Shift Wallter podczas incydentu wraz z Rosenbergiem i jego kolegą Haroldem sformułowali plan ucieczki: dotarliby do nieużywanych prototypowych laboratoriów i użyli jego starego teleportu, aby teleportować się na powierzchnię i uciec. Wraz z Simmonsem postanowili to osiągnąć, ale niestety przybycie HECU uniemożliwia ten pomysł. Harold zostaje zabity, a Rosenberg zostaje schwytany, ale Walter i Simmons uciekają bez szwanku do laboratorium prototypów i przygotowują go do sekwencji teleportacji.

Kiedy Rosenberg wraca z ochroniarzem Barneyem Calhounem, Walter odczuwa wielką ulgę i informuje go o sytuacji. Po ustawieniu teleportu z pomocą Barneya, Walter jest pierwszym, który przechodzi i przybywa na zewnątrz tunelu Black Mesa South Access. Wkrótce pojawia się również Simmons i przygotowuje SUV-a do ucieczki, podczas gdy Walter używa łomu, aby otworzyć bramę. Wkrótce Calhoun i Rosenberg teleportują się w pobliżu i uciekają SUV-em. Jego dalszy los pozostaje nieznany.

Wystąpienia[]

Ciekawostki[]

  • Walter jest jedynym z nielicznych naukowców który trzyma broń.
  • Walter jest jedynym NPC który używa łomu.
Advertisement